söndag 12 december 2010

3-års bilder

Nu var det länge sedan sist jag skrev eller bidrog med bilder till den här bloggen... Det retar mig lite att jag inte kan få till att bilderna visas i samma bredd som texten. Det ska gå har jag förstått men man måste in och ändra i html-koderna och jag får väl erkänna att jag inte svänger mig så bra med dem... Ska ta tag i det en dag... Fick förslaget att byta blogg, men eftersom jag har planer på att göra en hemsida inom snar framtid känns det lite overkill.

Här kommer lite bilder på en fin cool kille jag fotade sist jag var hemma i Skåne. (Blev några fotograferingar på den turen ;)) Vi gjorde ett riktigt härligt julkort också men det sparar jag att visa tills hans föräldrar garanterat skickat ut till sina nära och kära ;)











1 kommentar:

  1. Wow vad fina. Vi måste få till en fototräff nästa gång ni är nere. Vill ha vill ha vill haaaaaaaaaa!!!!!! Kramar Kaisa

    SvaraRadera